Hennessy

Francouzskou značku založil v roce 1765 Richard Hennessy. Po jeho smrti pokračoval v rodinném podniku jeho syn James a přeměnil ho na dobře fungující koňakový dům. Byl to vlastně on, kdo vytvořil značku Hennessy na prvním místě a nazval společnost Jas Hennessy & Co.; jméno, které nese dodnes.
Pod jeho vedením se společnost rychle rozrostla o řadu produktů a byla předána další generaci v rámci rodiny, až v roce 1971 vytvořil Kilian Hennessy skupinu Moet Hennessy ve spojení s výrobcem Champagne Moet et Chandon.
Později, v roce 1987, se tato skupina dále spojila s luxusní oděvní značkou Louis Vuitton, čímž vznikl největší konglomerát luxusních produktů na světě: LVMH. Kilian Hennessy byl členem dozorčí rady společnosti až do své nedávné smrti v roce 2010 (ve věku 103 let!).
S tou Hennessy's jde ruku v ruce ještě jedna rodinná tradice. A to sedm generací sklepmistrů Hennessy z rodu Fillioux. Tato tradice umožnila domu Cognac udržovat tu nejvybranější kvalitu a předávat své odborné znalosti z generace na generaci. Sklepní mistři z Fillioux vybudovali nejmimořádnější zásoby vintage eaux-de-vie na světě.
Dnes je Renaud Fillioux de Gironde hlavním sklepmistrem v Hennessy; nadále zastupuje tuto rodinnou tradici. V roce 2018 převzal vedení od Yanna Filliouxe.
Hennessy byla vždy na vrcholu mezinárodního obchodu, se založením první agentury v Londýně v roce 1840, první dodávky lahví do Japonska v roce 1868. V roce 1872 se Hennessy dostala do Číny.
V roce 1992, na oslavu 200. výročí první dodávky koňaku do Asie, si Hennessy pronajala staromódní plachetnici a nazvala ji „Spirit of Hennessy“. Aristokratický rod Hennessy je fascinujícím příběhem úspěchu. Ostatní rodinní příslušníci, kteří se do obchodu s koňakem neangažovali, byli úspěšní v různých oblastech, jako jsou státní záležitosti nebo jiné komerční podniky.
Dnes je Hennessy lídrem v obchodu s koňaky s mezinárodním prodejem kolem 50 milionů lahví ročně. Společnost dosahuje největšího procenta zisku prostřednictvím mezinárodního exportu.
Díky neustálému uvádění nových produktů, jako jsou lahve „Pure White“, „Hennessy Black“ nebo „Fine de Cognac“, se Hennessy nadále otevírá novým trhům.
Americká hip-hopová scéna je možná nejlepším příkladem. Tím, že se Cognac stal populárním mezi afroamerickými hudebníky, získal tento nápoj mladší a trendovější image. Míchané nápoje Hennessy jako Hennessy a Red Bull (Crunk Juice) nebo koktejly jako Sin (Cognac a Gin) představily zcela novou zákaznickou řadu. Rapeři jako Snoop Dogg, Busta Rhymes, P. Diddy a Kanye West jsou vyhlášenými fanoušky Hennessy.
Jsou zvláště známí svou globální kampaní s americkým rapperem Nasem, zvaným Wild Rabbit v tandemu s koňakem VS.


Hennessy VS Gold 40% 0,7l (holá lahev)


Hennessy VS Lebron James 40% 0,7l (karton)


Hennessy XXO 2023 40% 0,7l (dárkový box)


Hennessy XXO 2018 40% 0,7l (dárkový box)


Hennessy VSOP 40% 0,7l (karton)


Hennessy XO 40% 0,7l (karton)


Hennessy VS NBA 40% 0,7l (karton)


Hennessy VS Hip Hop 40% 0,7l (karton)


Hennessy VSOP NBA 40% 0,7l (karton)


Hennessy James Hennessy 40% 1 l (dárkový box)

Hennessy VS 40% 0,35l (holá lahev)


Hennessy VSOP 2023 40% 0,7l (karton)


Hennessy VS 40% 0,7l (holá lahev)

