Courvoisier

Legendární historie Courvoisier Cognac sahá až do počátku 19. století, kdy Emmanuel Courvoisier a Louis Gallois založili obchod s vínem v Paříži. Brzy poté jejich synové, Felix a Jules, přišli na to, že koňak je jejich skutečnou vášní, a přestěhovali podnik do Jarnacu v srdci regionu Cognac, aby v roce 1828 založili Courvoisier. Felix Courvoisier zemřel bez syna, takže jeho synovci a jejich rodiny pokračovali v tradici koňaku až do počátku 20. století, kdy anglická rodina Simon koupila dům Cognac. Simons vytvořili silnou mezinárodní identitu značky s novým logem siluety Napoleona pro lahve.

Courvoisier je jediným výrobcem koňaků, který řídí celý proces od hroznů po láhev, spolupracuje s menšími výrobci v regionu, kteří je dodávají po generace. Tímto chtějí zajistit, aby kvalita zůstala stejně dokonalá jako vždy. Značka se skládá z různých směsí a cílem je namíchat koňaky tak, aby vůně a chutě zůstaly každý rok stejné, což je vzácné ve srovnání s jinými výrobci, jejichž směsi se rok od roku liší.
Pierre Szersnovicz, jehož otec po desetiletí provozoval největší palírnu Courvoisier, je součástí míchacího týmu, ale zároveň je globálním ambasadorem značky Courvoisier, což ukazuje, že marketing dnes hraje zásadní roli v mezinárodní distribuci likéru Courvoisier .
Courvoisier znovu uvedl na trh svou slavnou láhev Josephine a pozval legendární módní návrhářku Vivienne Westwood, aby navrhla láhev. Společnost pokračuje v zavádění takových inovativních spoluprací a posiluje jedinečnou pozici mezi konkurenty, jako jsou Rémy Martin, Hennessy nebo Martell.
 V roce 2006 byla Courvoisier první značkou luxusních lihovin, která uvedla na trh parfém, pánskou vůni s názvem „L'Edition Imperiale“. V roce 2007 získal Courvoisier Napoleon Fine Champagne dvojitou zlatou medaili na San Francisco Spirit Awards a v roce 2009 získal Courvoisier Exclusif cenu za nejlepší celkový koňak u stejných prestižních cen.