Bache-Gabrielsen – rodinný dům s norskými kořeny

Značka Bache-Gabrielsen vznikla v roce 1905, když mladý norský poručík Thomas Bache‑Gabrielsen opustil svou vlast a vydal se do srdce regionu Cognac‑sur‑Charente ve Francii, aby zde založil koňakový dům. S podporou norského partnera a sňatkem s francouzskou dívkou z vinařské rodiny, Odette, spojil severoevropský duch s francouzskou tradicí. Od založení je dům veden rodinou – čtvrtá generace v čele dnes nese jméno Hervé Bache‑Gabrielsen.

Bache-Gabrielsen staví na třech klíčových hodnotách: autenticita, odvaha a řemeslo. Dům se zaměřuje na vyjádření terroiru regionu Cognac – pečlivě vybírá eaux-de-vie z apelací jako Grande Champagne, Petite Champagne a Fins Bois. Výraznou stránkou je i inovace, například dům vytvořil jednu z prvních edic koňaku zrajícího v sudech z amerického dubu. Výroba zahrnuje tradiční destilaci eaux-de-vie u stálic („bouilleurs de cru“), následné zrání v dubových sudech, s důrazem na prostředí sklepa (vlhkost, teplota) a výběr dřeva. 

  • Bache Gabrielsen VS –  jemná ovocná chuť, vůně vanilky, citrusových plodů a koření s dlouhým a svěžím závěrem.

  • Bache Gabrielsen VSOP – jednoduchá, ale účinná kombinace, která kombinuje elegantní květinové kvality s bohatými ovocnými tóny.

  • Bache Gabrielsen American Oak – jedinečný koňak a poukazuje snahu nabídnou koňak novým zákazníkům, kteří častěji volí whisky.
  • Bache Gabrielsen XOskvělá rovnováha s lehce peprnými tóny, sušeným ovocem a čokoládou, což potvrzuje, že proces zrání byl dokonale kontrolován.

  • Bache Gabrielsen XOharmonická směs, prezentovaná v extra speciální karafě, která zraje v průměru dvě desetiletí v dubových sudech, ale vzhledem k její prémiové kvalitě některé koňaky obsažené v ní zrály až 30 let

  • Bache Gabrielsen Extra – extra stařený koňak, který zrál 20 až 60 let v tradičních sudech po Limousin – tento koňak obsahuje pravděpodobně všechny složky, které tvoří vysoce kvalitní a vynikající koňak.

Koňak Bache Gabrielsen je v současné době distribuován v Evropské unii, Japonsku, Tchaj-wanu, Rusku a USA a také ve Střední a Jižní Americe. A co je nejdůležitější, Thomas by pravděpodobně byl rád, kdyby věděl, že značka Cognac, kterou založil, je nyní lídrem na trhu v jeho rodném Norsku a prodává 1 milion lahví ročně.

%s ...
%s
%image %title %code %s
%s